Noutati

Daniel Guzu, fondatorul brandului „Ana are”, a pus pe picioare o afacere cu sucuri naturale din fructe în 2012. După șase ani de activitate a apărut nevoia unei fabrici noi, care se va deschide în acest an și unde vor lucra 20 de angajați. Deja se muncește din greu la acest proiect, care va fi gata curând. Noua fabrică va produce inclusiv smoothie-uri și fresh-uri − care vor fi comercializate și în cutii de un litru.

Daniel Guzu deține Duraziv, unul dintre cele mai de succes branduri din industria materialelor de construcție din România, însă marea lui pasiune este să planteze livezi. A început să cumpere pământ în comuna Țifești din județul Vrancea, acolo unde s-a născut, încă din anii 2007-2008. „Am gena țăranului obișnuit cu pământul. Vreau să fie cât mai bine îngrijit și să plantez în fiecare an câte ceva. Spre exemplu, anul acesta am mai pus 15 hectare de viță de vie, 20 de cireșe și cinci de vișine”, mărturisește antreprenorul.

În 2012, în ideea de a promova un stil de viață sănătos, a pornit un proiect de suflet: brandul de sucuri „Ana are”. Produsul e făcut din fructe de cea mai bună calitate, presate și ușor pasteurizate. Apoi, sucurile sunt ambalate în cutiile de trei litri sub care produsul e comercializat. Sortimentele disponibile sunt destul de variate, de la clasicul suc de mere (cel mai popular dintre toate) până la cele de cătină, vișine și struguri roșii, dar și diverse combinații de fructe.